Řečové dovednosti v učebnicích anglického jazyka 5. ročníků ZŠ – Ing. Barbora ŠEDIVÁ
Ing. Barbora ŠEDIVÁ
Master's thesis
Řečové dovednosti v učebnicích anglického jazyka 5. ročníků ZŠ
Skills in English Language Coursebooks for 5th Grade of Primary School
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje problematice procvičování řečových dovedností ve vybraných učebnicích anglického jazyka určených pro 5. ročníky ZŠ. První část práce se zabývá teoretickými východisky, kde jsou popsány vlastnosti cizojazyčných učebnic, na které je třeba při jejich výběru pohlížet. Empirická část je uvedena dotazníkem, na jehož základě byl zvolen výzkumný vzorek učebnic. Stěžejním bodem praktické …viacAbstract:
The diploma thesis is dedicated to the skills in selected English coursebooks used in the 5th grade of primary school. The first part deals with the theoretical concepts and describes the key features of foreign language coursebooks, which must be considered in their selection. The empirical part starts with questionnaire, on the basis of which a research sample of coursebooks was selected. The major …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Michaela Trnová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠEDIVÁ, Barbora. Řečové dovednosti v učebnicích anglického jazyka 5. ročníků ZŠ. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Analýza a hodnocení vybraných učebnic práva pro střední školy
Jiří Punčochář -
Analýza a hodnocení učebnic zeměpisu pro ZŠ
Lenka PAVLIŠČOVÁ -
Analýza připravené elektronické učebnice "Ochrana člověka za mimořádných událostí - téma požární ochrana"
Pavla Pražáková -
Analýza a hodnocení tématického celku Jižní Amerika ve vybraných učebnicích zeměpisu
Sabina SOUČKOVÁ -
Proces čtení v estetické teorii: konkretizace a akt čtení
Kateřina Kalousová -
Podpora čtení v situaci společného čtení žáků 1. stupně základní školy
Tereza Šopíková -
Porovnání úrovně hlasitého čtení a čtení s porozuměním u žáků 2. ročníku základní školy
Vlasta Moravcová -
Vývoj učebnic angličtiny řady Headway se zaměřením na rozvoj řečové dovednosti čtení na úrovni B1
Kateřina Havlíková