Kristýna Phamová

Bakalářská práce

Interakce mezi online a offline marketingem v Omnichannel strategiích

Interaction between online and offline marketing in Omnichannel strategies
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zkoumání dynamického propojení online a offline marketingu v rámci omnichannel strategií. Cílem je analyzovat mediální konzumaci a na základě těchto analýz hodnotit účinnost oslovení cílové skupiny vybraných společností. Součástí práce je také porovnání marketingových kampaní, které implementují omnichannel strategii, a formulování doporučení pro zlepšení marketingové …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on exploring the dynamic interplay between online and offline marketing within omnichannel strategies. The aim is to analyse media consumption and, based on these analyses, to evaluate the effectiveness of reaching the target group of selected companies. The thesis also includes a comparison of marketing campaigns that implement an omnichannel strategy and the formulation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2024
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Markéta Procházková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93415