Interakce mezi online a offline marketingem v Omnichannel strategiích – Kristýna Phamová
Kristýna Phamová
Bachelor's thesis
Interakce mezi online a offline marketingem v Omnichannel strategiích
Interaction between online and offline marketing in Omnichannel strategies
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zkoumání dynamického propojení online a offline marketingu v rámci omnichannel strategií. Cílem je analyzovat mediální konzumaci a na základě těchto analýz hodnotit účinnost oslovení cílové skupiny vybraných společností. Součástí práce je také porovnání marketingových kampaní, které implementují omnichannel strategii, a formulování doporučení pro zlepšení marketingové …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on exploring the dynamic interplay between online and offline marketing within omnichannel strategies. The aim is to analyse media consumption and, based on these analyses, to evaluate the effectiveness of reaching the target group of selected companies. The thesis also includes a comparison of marketing campaigns that implement an omnichannel strategy and the formulation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/93415
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2024
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Markéta Procházková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93415
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Vliv omnichannel prodejní strategie na úspěšnost prodeje léčivého přípravku v OTC segmentu léčiv/ The influence of an omnichannel sales strategy on the success of the sale of a medicinal product in the OTC pharmaceutical segment
David Bláha -
Omnichannel approach for customer journey optimization for Czech SMEs via marketing automation
Elizaveta Makarova -
Impact of green marketing on consumer behaviour
Alvin George Kumbalandhanam -
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Karina Zaripova -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo -
The Role of the Social Media Marketing in Consumer Behaviour
Assel Nabiyeva