Pronunciation in teaching English: focus on word stress – Alena Langrová
Alena Langrová
Bakalářská práce
Pronunciation in teaching English: focus on word stress
Pronunciation in teaching English: Focus on word stress
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vyučováním anglické výslovnosti se zaměřením na slovní přízvuk. Teoretická část z větší části pokrývá důležitost vyučování slovního přízvuku, vyučovací metody, zpětnou vazbu učitelů na slovní přízvuk žáků a učitele jako výslovnostní modely. Praktická část se skládá z výzkumu, který byl zhotoven za pomocí pozorování a rozhovorů. Cílem praktické části je zjistit, zda a …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with teaching English pronunciation with focus on word stress. It starts with the theoretical part which mainly covers the importance of teaching word stress, teaching methods, teachers' feedback on learners' word stress and teachers as pronunciation models. The practical part consists of research which was conducted with a help of observations and interviews. The aim of …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Monika Černá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Langrová, Alena. Pronunciation in teaching English: focus on word stress. Pardubice, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk - specializace v pedagogice
Práce na příbuzné téma
-
English word stress in pronunciation of secondary school students
Tereza HOLÁ -
Pronunciation in teaching English: Focus on word stress
Alena Langrová -
Teachers’ views on accommodating learners of English with special educational needs
Nikola Bartošová -
Oral Corrective Feedback in EFL Lessons - Attitudes of Learners and Teachers
Kristýna Krajíčková