A r t e f a k t f r a g m e n t – Bc. Václav ZIMMERMANN, DiS.
Bc. Václav ZIMMERMANN, DiS.
Diplomová práce
A r t e f a k t f r a g m e n t
Drawing 1 as a comunication
Anotace:
Diplomová práce se dělí do tří částí. V teoretické části se zabývám počátky akčního umění, poválečné tvorby, výběrem filmové tvorby, alternativními divadly a herectvím podle Ivana Vyskočila. V části praktické popisuji vznik a vývoj myšlenek, které ovlivnily výslednou podobu mé práce, a v závěrečné části pojednávám o pedagogickém projektu.Abstract:
The diploma thesis is divided into three parts. In the theoretical part I deal with the beginning of action art, post-war creation, choosing filmmaking, alternative theaters and acting according to Ivan Vyskočil. In the practical part I describe the origin and evolution of the ideas which influenced the final form of my thesis and in the final part I deal with the pedagogical project.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Petr Jochmann
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZIMMERMANN, Václav. A r t e f a k t f r a g m e n t. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství výtvarné výchovy pro střední školy a základní umělecké školy
Práce na příbuzné téma
-
Film a divadlo aneb jak využít filmové tvorby v práci s mladými tvůrci
Jan Novák -
Divadlo mimo divadlo na příkladu Očitého svědka
Bára ERBEN -
Teorie relativity a umění. Relativistické změny paradigmat myšlení a jejich vliv na výtvarné umění, hudbu, divadlo a film
Vladimir Benderski -
Evžen Oněgin - dvě scénické podoby (Klicperovo divadlo a Divadlo Petra Bezruče)
Zdeňka MALÍNSKÁ -
Scénář a střih v dokumentárním filmu: případová studie vývoje filmu Normální autistický film Miroslava Janka
Kateřina MARŠÍKOVÁ -
Aby chrám Thálie v tomto hlavním městě provincie nezpustl. Opavské Městské divadlo v 19. století v kontextu divadelního provozu rakouské monarchie
Klára Škrobánková -
Mody v dokumentárním filmu Normální autistický film Miroslava Janka
Kateřina MARŠÍKOVÁ -
Radošinské naivné divadlo alebo správa o autorskom divadle Stanislava Štepku
Simona SPAČKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva