Travelling around Czech Republic - designing the route using quantitative methods – Thu Giang Dang
Thu Giang Dang
Bachelor's thesis
Travelling around Czech Republic - designing the route using quantitative methods
Abstract:
The main objective of this Bachelor Thesis is to find an optimal combination of routes through selected destinations around the Czech Republic, of one student for instance, who would like to travel by car. Thus, the student wishing to see the shortest routes for travelling to save more time for the excursion. The bachelor thesis contained two parts: theoretical and practical. The theoretical part underlines …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Robert Hlavatý, Ph.D.
- Oponent: Ludmila Dömeová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DANG, Thu Giang. \textit{Travelling around Czech Republic - designing the route using quantitative methods}. Online. Bakalárska práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/bh0y3n/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Fúze v travel retail
Daniela Rakušanová -
Vliv wellness služeb na spokojenost zákazníků v EuroAgentur Hotels & Travel a.s.
Petr Šamánek -
Trend Bleisure travel – sonda do chování českého turisty
Marie Hrazdirová -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Different travel patterns between men and women
Ivona Mojšová -
Impact of external shocks on passengers’ behavior in air travel
Jan Melichařík -
Discourse Analysis of Identity Construction via Language in YouTube Travel Vlogs
Irina Makarova -
Travel agencies' advertisements - persuasive strategies and stylistic features
Karolína Racková
Názov
Vložil
Vložené
Práva