Bc. Monika HORÁKOVÁ

Bachelor's thesis

Podzimní reklamní kampaň jako významná součást marketingového plánu pro firmu AHORN CZ, s. r. o.

The autumn advertising campaing as a significant part of marketing plan for company Ahorn CZ, s. r. o.
Abstract:
V rámci své několikaměsíční praxe pro reklamní agenturu Artel CZ, s. r. o. mi byla poskytnuta možnost podílet se na navrhování podzimní reklamní kampaně pro firmu Ahorn CZ, s. r. o. Tato kampaň je jedním z nejdůležitějších kritérií pro sestavení marketingového plánu pro rok 2007. Pro tento účel byl sestaven akční plán, mezi jehož hlavní části bych zařadila direct mailovou kampaň, telemarketing, organizace …more
Abstract:
In connection with my several month practice for advertising agency Artel CZ, s. r. o. it was provided chance to me of participant in suggesting of autumn advertising campaign for company Ahorn CZ, s. r. o. This campaign is one of the most important criterions for put together of marketing plan for year 2007. For this purpose was put together the action plan I would be arrange among its main parts …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2006
Identifier: 4678

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 1. 2007

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HORÁKOVÁ, Monika. Podzimní reklamní kampaň jako významná součást marketingového plánu pro firmu AHORN CZ, s. r. o.. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 30. 11. 2036

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.