Aktivity s využitím koní pro děti s poruchou autistického spekra – Kateřina KOLDOVÁ
Kateřina KOLDOVÁ
Bakalářská práce
Aktivity s využitím koní pro děti s poruchou autistického spekra
HIPOTHERAPHY FOR CHILDREN WITH AUTISM SPECTRUM DISORDER
Anotace:
Téma mé bakalářské práce je hiporehabilitace a její členění. Vliv terapie na děti s poruchou autistického spektra. Práce s dětmi a jejich rozvoj za pomocí aktivit s využitím koní. Kdy je kůň motivací a zpestřením pro tyto děti. Hlavní metodou bylo pozorování dětí při jízdě na koni. V závěru mé praktické části se zabývám celkovými reakcemi dětí na koně.Abstract:
The topic of my bachelor thesis is hippotherapy and its classification. The effect of therapy on children with autism spectrum disorders. Work with children and their development with the help of horses. When the horse is motivated and diversified for these children. The main method was observing children while riding. At the end of my practical part I deal with reactions of children on horseback.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. PaedDr. Miloň Potměšil, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOLDOVÁ, Kateřina. Aktivity s využitím koní pro děti s poruchou autistického spekra. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika raného věku
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Podpůrná opatření a jejich vliv na inkluzi dítěte s poruchami autistického spektra v běžné mateřské škole
Blanka Konečná -
Vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra na 1. stupni Základní školy
Lenka Drábková -
Sekvenční variabilita lidského mitochondriálního genomu a její význam v patogenezi poruch autistického spektra
Natálie Sedláková -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole speciální
Ilona Křikavová -
Aktivity s využitím koně u mladých dospělých s tělesným postižením
Tereza Rambousková
Název
Vložil
Vloženo
Práva