Bc. Lenka Jandová

Bachelor's thesis

Využití nových trendů marketingové komunikace ve vybraném podniku

Usage of modern marketing communication trends in selected company
Anotácia:
Bakalářská práce se zaobírá využitím nových trendů marketingové komunikace ve společnosti Tesco Stores ČR, a.s. Cílem této práce je analýza současné marketingové komunikace vybraného podniku a následné doporučené opatření potřebné k zefektivnění marketingové komunikace. Teoretická část obsahuje představení komplexního komunikačního mixu od základních typů marketingové komunikace až po moderní trendy …viac
Abstract:
The bachelor work discusses use of new trends of marketing communication in the company Tesco Stores ČR a.s. The objective of this work is analyse the current marketing communication chosen company and following recommended measures needed to more effective marketing communications. The theoretical part contains the introduction of a complex communication mix from the basic types of marketing communications …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2013
  • Vedúci: Ing. Gabriela Mádlová
  • Oponent: Ing. Michaela Fouňová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích