Monika Vydrová

Bachelor's thesis

Průzkum trhu pro zavedení nového produktu firmy mmcité+, a.s.

Market Research for the Introduction of a New Product of the Company mmcité+, a.s.
Anotácia:
Bakalářská práce se bude zabývat průzkumem trhu pro zavedení nového produktu firmy mmcité+ a.s. Bakalářská práce se bude skládat ze dvou částí, a to, části teoretické a praktické. Teoretická část bude zaměřená na teoretické podklady týkající se zavádění nového produktu na trh. V praktické části bude představena společnost mmcité+ a.s. a její nový produkt uváděný na trh. Součástí praktické části bude …viac
Abstract:
The aim of this thesis is to deal with market research with focus on introducing a brand new of mmcité+ a.s. company. Thesis is consisting of two parts - the theoretical and practical one. The theoretical part is focused on primary sources considering introduction of new product to the market. In the practical part are introduced mmcité+ a.s. company and its brand new product. This part also consists …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2014
Zverejniť od: 22. 8. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: MgA. Radek Hegmon

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Vydrová, Monika. Průzkum trhu pro zavedení nového produktu firmy mmcité+, a.s.. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.8.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 22. 8. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe