Průzkum trhu pro zavedení nového produktu firmy mmcité+, a.s. – Monika Vydrová
Monika Vydrová
Bachelor's thesis
Průzkum trhu pro zavedení nového produktu firmy mmcité+, a.s.
Market Research for the Introduction of a New Product of the Company mmcité+, a.s.
Anotácia:
Bakalářská práce se bude zabývat průzkumem trhu pro zavedení nového produktu firmy mmcité+ a.s. Bakalářská práce se bude skládat ze dvou částí, a to, části teoretické a praktické. Teoretická část bude zaměřená na teoretické podklady týkající se zavádění nového produktu na trh. V praktické části bude představena společnost mmcité+ a.s. a její nový produkt uváděný na trh. Součástí praktické části bude …viacAbstract:
The aim of this thesis is to deal with market research with focus on introducing a brand new of mmcité+ a.s. company. Thesis is consisting of two parts - the theoretical and practical one. The theoretical part is focused on primary sources considering introduction of new product to the market. In the practical part are introduced mmcité+ a.s. company and its brand new product. This part also consists …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2014
Zverejniť od: 22. 8. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: MgA. Radek Hegmon
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vydrová, Monika. Průzkum trhu pro zavedení nového produktu firmy mmcité+, a.s.. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.8.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 8. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Marketingový výzkum podmínek nezbytných pro vytvoření školícího centra miniinvazivní operace páteře v České Republice
Jiří Vykydal -
Marketingový výzkum zdrojů konkurenčních výhod v podmínkách rodinné stavební firmy
Martin Cílek -
Marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti vybrané firmy
Jan Záruba -
Marketingový výzkum
Eva Pešlová -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Analýza marketingového mix a konkurence společnosti Koberce Strnad Lišov
Monika Strnadová -
Marketingový mix vybraného města
Lenka Kubelíková