Zlatá pravidla komunikace a obchodního jednání s klientem – Ing. Jiří ŠŤASTNÝ
Ing. Jiří ŠŤASTNÝ
Diplomová práce
Zlatá pravidla komunikace a obchodního jednání s klientem
Golden rules of communication and bussiness negotiation with the client\nl{}
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku komunikace s klienty (obchodními partnery) a přístupu k nim. V teoretické části jsou popsána všeobecná pravidla, zásady a metody správné komunikace při obchodním jednání. Praktická část diplomové práce předkládá průběh a výsledky výzkumného šetření zaměřeného na zjištění použitelnosti různých druhů metod na rozdílných typech klientů. Přínos diplomové práce …víceAbstract:
My theses is focused on problem issues of communication with clients (business partners) and attitude to them. In the theoretical part there are general rules, principles and methods described used for the right communication in the trade negotiation. The practical part submitted the process and results of the research operating focused on discovering usage of many different kinds of methods o different …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2010
Identifikátor:
15220
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠŤASTNÝ, Jiří. Zlatá pravidla komunikace a obchodního jednání s klientem . Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyMagisterský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Učitelství informatiky pro základní a střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybrané finanční instituce
Adéla Krygelová -
Návrh marketingové komunikace vybrané firmy
Kristýna Cmielová -
Marketingová komunikace vybrané finanční instituce
Aneta Königová -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Kateřina Hemzová -
Zpětná vazba a formativní hodnocení v odborném výcviku elektrotechnických učebních oborů
Daniel Procházka -
Zpětná vazba ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základní školy
Tereza Ondráčková -
Zpětná vazba ve výukové komunikaci
Michaela Fialová -
Klient pro 3D klient/server šachy
Tomáš Starka