Zlatá pravidla komunikace a obchodního jednání s klientem – Ing. Jiří ŠŤASTNÝ
Ing. Jiří ŠŤASTNÝ
Master's thesis
Zlatá pravidla komunikace a obchodního jednání s klientem
Golden rules of communication and bussiness negotiation with the client\nl{}
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku komunikace s klienty (obchodními partnery) a přístupu k nim. V teoretické části jsou popsána všeobecná pravidla, zásady a metody správné komunikace při obchodním jednání. Praktická část diplomové práce předkládá průběh a výsledky výzkumného šetření zaměřeného na zjištění použitelnosti různých druhů metod na rozdílných typech klientů. Přínos diplomové práce …moreAbstract:
My theses is focused on problem issues of communication with clients (business partners) and attitude to them. In the theoretical part there are general rules, principles and methods described used for the right communication in the trade negotiation. The practical part submitted the process and results of the research operating focused on discovering usage of many different kinds of methods o different …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 5. 2010
Identifier:
15220
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2010
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠŤASTNÝ, Jiří. Zlatá pravidla komunikace a obchodního jednání s klientem . Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsMaster programme / field:
Engineering Informatics / IT Education at Elementary and Secondary Schools
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace vybrané finanční instituce
Adéla Krygelová -
Návrh marketingové komunikace vybrané firmy
Kristýna Cmielová -
Marketingová komunikace vybrané finanční instituce
Aneta Königová -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Kateřina Hemzová -
Zpětná vazba a formativní hodnocení v odborném výcviku elektrotechnických učebních oborů
Daniel Procházka -
Zpětná vazba ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základní školy
Tereza Ondráčková -
Zpětná vazba ve výukové komunikaci
Michaela Fialová -
Klient pro 3D klient/server šachy
Tomáš Starka