Spokojenost klientů s nabídkou restaurace Pod Věží – Tereza Smužová
Tereza Smužová
Bakalářská práce
Spokojenost klientů s nabídkou restaurace Pod Věží
Clients' satisfaction with the restaurant's offer Pod Věží
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zjišťováním spokojenosti klientů s nabídkou vybrané restaurace. Cílem práce je návrh změn stávající nabídky restaurace Pod Věží v Českém Těšíně na základě spokojenosti zákazníků. Teoretická část je zaměřena na spokojenost zákazníků a nabídku služeb restaurace. Praktická část zahrnuje specifikaci restaurace Pod Věží. Dále je tato část věnovaná dotazníkovému šetření mezi klienty …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with finding out clients‘ satisfaction with an offer of a selected restaurant. The goal of the thesis is a suggestion to change the current offer of Pod Věží restaurant in Český Těšín based on the clients´ satisfaction. The theoretical part is focused on clients´ satisfaction and service offer of the restaurant. The practical part includes Pod Věží restaurant specification …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/iln8j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Pavlína Pellešová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Dagmar Zorková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová činnost neziskové organizace Diakonie CČE v chráněném pracovišti restaurace Klobouk
Tereza HODANOVÁ -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Tato bakalářská se zaměřuje na automobilový slovník, výskyt těchto slov v korpusu a jejich porozumění. První věc této práce je najít vhodnou literaturu pro toto téma a korpusy ve kterých provedeme výzkum. Poté zvolíme automobilově založená slova a vložíme je do korpusu a porovnáme výsledky. Jako další vezmeme tyto slova a vytvoříme dotazník. Tento dotazník se bude skládat ze 4 částí: první část budou otázky se 4 možnostmi správné odpovědi, další budou kolokace, třetí část bude práce s technickým textem a poslední část bude psaní automobilových slov, které znají. Výsledku z průzkumu analyzujeme a provedeme výzkum.
Jan SLAWISCH -
Výzkum vyšších poznávacích procesů u dětí předškolního věku
Lucie Ferulíková -
Upíří deníky: Výzkum fanouškovské základny
Šanderová Šanderová -
Svět červů: výzkum strongylidních infekcí u volně žijících primátů s ohledem na výskyt onemocnění u horských goril
Bethan Mason -
Konstrukční výzkum učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely
Eva Ellederová -
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný