Komunikace firmy se zákazníkem a partnery – Ing. Denisa Talavašková, MBA
Ing. Denisa Talavašková, MBA
Bachelor's thesis
Komunikace firmy se zákazníkem a partnery
Communication of the Company with the Customer and Partners
Anotácia:
V první části mé bakalářské práce byla popsána marketingová komunikace a komunikace se zákazníkem, respektive nejúčinnější kanály komunikace, komunikace organizace, oslovení a přístup k zákazníkům, vzhledem k cíli práce uplatnit marketingovou komunikaci ke zlepšení vztahů se zákazníkem a tak možná ke zvýšení návštěvnosti sledované organizace. Dále jsem se zabývala komunikací a public relations v neziskových …viacAbstract:
Marketing communication and communication with customer were described in the first part of the bachelor project. I focused on the most effective channels of communications, communication of organization, addressing and approach to customers. The aim of the bachelor project was to apply marketing communication to improve relations with the customer and thus possibly increase the visit rate of the monitored …viacKľúčové slová
Analýza cílová skupina dotazník informovanost komunikace návštěvnost nezisková organizace partneři propagace reklama respondent vyhodnocení výlepové plochy. Analyse target group questionnaire informedness communication visit rate non-profit-making organization partners promotion advertisement informant interpretation billboards.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/chxj3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2008
- Vedúci: Ing. Jitka Černá
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance