Bc. Radek Štursa

Diplomová práce

Odlišnosti v nákupním chování spotřebitelů v různých kulturách

Differences in consumer shopping behavior in different cultures
Anotace:
Diplomová práce „Odlišnosti v nákupním chování spotřebitelů v různých kulturách“ si klade za cíl identifikovat rozdíly v nákupním chování amerických a japonských studentů univerzit při pořizování mobilního telefonu a navrhnout doporučení pro úspěšné vedení komunikačních kampaní na americkém a japonském trhu. V teoretické části je nejprve vymezeno nákupní chování a kulturní dimenze, poté jsou definovány …více
Abstract:
The master’s thesis „Differences in consumer shopping behavior in different cultures“ aims to identify differences in consumer behaviour between american and japanese university students when purchasing a mobile phone and suggest recommendations for successful communication campaign on the american and japanese market. Consumer behaviour, cultural dimensions and hypothesis are defined in the theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta