Personal motives and attitudes of sustainable consumers across various generations toward organic food – Elouise Christa Errolat
Elouise Christa Errolat
Bakalářská práce
Personal motives and attitudes of sustainable consumers across various generations toward organic food
Osobní motivy a postoje udržitelných spotřebitelů různých generací k biopotravinám
Anotace:
Osobní motivy a postoje k biopotravinám se u různých generací liší. Tato bakalářská práce nabízí pohled na osobní motivy tří generačních kohort, tj. generace Z, generace Y a generace X. Cílem této bakalářské práce je prozkoumat motivy, postoje, hodnoty, preference a chování generací X, Y a Z relevantní při nákupu biopotravin. Bude analyzovat jednotlivé generace s využitím poznatků z několika vědeckých …víceAbstract:
Personal motives and attitudes towards organic food differentiate between various generations. This Bachelor Thesis offers insight into the organic food industry's personal motives of three generational cohorts, i.e., Generation Z, Generation Y, and Generation X. The Thesis aims to investigate the motives, attitudes, values, preferences and behaviors of Generations X, Y and Z relevant when purchasing …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89119
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
- Vedoucí: Yadira Ixchel Martínez Pantoja
- Oponent: Rafael San José Iglesias
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ERROLAT, Elouise Christa. \textit{Personal motives and attitudes of sustainable consumers across various generations toward organic food}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/bi2srw/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89119
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
International Business
Práce na příbuzné téma
-
Mezigenerační vliv na spotřebitelské chování
Zuzana Tomečková -
Interpretace online spotřebitelského chování z perspektivy neurovědy o spotřebiteli - mezigenerační studie
Anida Krajina -
Mezigenerační srovnání spotřebitelského chování na trhu se značkovým oblečením
Nikola Zapletalová -
Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na českém trhu s potravinami
Kateřina Beranová -
Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na trhu vlakové dopravy
Petra Vincourková -
Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na trhu hudebních streamovacích služeb
Tereza Zgabajová -
Dopad pandemie covid-19 na spotřebitelské chování
Pavlína PRCHALOVÁ -
Mezigenerační rozdíly v chování spotřebitelů na trhu populární hudby
Markéta Konvičková