Žákovské prekoncepce o stavbě a funkci buňky – Radka DOČEKALOVÁ
Radka DOČEKALOVÁ
Bakalářská práce
Žákovské prekoncepce o stavbě a funkci buňky
Pupils´ preconceptions of the structure and function of the cell
Anotace:
Cílem předložené bakalářské práce bylo zpracovat problematiku žákovských prekoncepcí a miskoncepcí v oblasti buněčné biologie včetně základních teoretických východisek v kontextu teorie konceptuální změny. V teoretické části byla zpracována literární rešerše zaměřená na žákovské prekoncepce a miskoncepce, včetně jejich geneze na základních a středních školách a diagnostických metod sloužících k jejich …víceAbstract:
The aim of the present bachelor thesis was to review the problematics of pupils' preconceptions and misconceptions in the field of cell biology, including the fundamental theoretical principles in the context of conceptual change theory. The theoretical part was based on the literary research focused on pupil's preconceptions and misconceptions, including the process of their genesis at the primary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Martin Jáč, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOČEKALOVÁ, Radka. Žákovské prekoncepce o stavbě a funkci buňky. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání a přírodopis se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Prezentace ortografické normy v učebnicích pro 2. stupeň ZŠ / nižší stupeň víceletých gymnázií a pro SŠ
Lenka HLAVÁČOVÁ -
Srovnání diferencované a nediferencované výuky matematiky na nižším stupni víceletého gymnázia
Karolína Burkacka -
Finanční gramotnost žáků staršího školního věku (2. stupeň ZŠ, víceletá gymnázia)
Dominika Rouhová -
Pracovní sešit ve výuce biologie bezobratlých živočichů pro ZŠ a nižší stupeň víceletých gymnázií
Eliška MUDRUŇKOVÁ -
Interakce mezi učitelem a žáky při hodině přírodopisu na 2. stupni základní školy a na nižším stupni víceletého gymnázia
Markéta SPILKOVÁ -
Interaktivní výukový program Savci pro nižší stupeň víceletého gymnázia
Michaela ODZIOMEKOVÁ -
Srovnání výuky československých dějin 2. poloviny 20. století na základní škole a nižším stupni víceletého gymnázia
Lukáš BILL -
Postoje žáků vybraných základních škol a nižšího stupně víceletého gymnázia k tématu vlastenectví v Rychnově nad Kněžnou
Markéta TRUHLÁŘOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva