Marketingová komunikace nízkonákladových a tradičních leteckých společností – Adam PÁNEK
Adam PÁNEK
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace nízkonákladových a tradičních leteckých společností
Marketing communication of low-cost and traditional airlines
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a srovnání marketingové komunikace nízkonákladových a tradičních leteckých společností. V teoretické části jsou definovány klíčové pojmy jako je marketingová komunikace nebo marketingový mix, a je představen vývoj a současný stav leteckého průmyslu. Praktická část na základě dotazníkového šetření a obsahové analýzy představuje vybrané letecké společnosti, na …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the analysis and comparison of marketing communication of low-cost and traditional airlines. In the theoretical part, key terms such as marketing communication or marketing mix are defined including the evolution and current situation of the airline industry. Based on a questionnaire survey and content analysis, the practical part introduces selected airlines and afterwards …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michal Mičík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PÁNEK, Adam. \textit{Marketingová komunikace nízkonákladových a tradičních leteckých společností}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/bidrvs/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PÁNEK, Adam. Marketingová komunikace nízkonákladových a tradičních leteckých společností. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Marketing Management / Marketingové řízení
Theses on a related topic
-
Analýza marketingové strategie vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Michaela Poláčková -
Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Tereza Kalincová -
Dopad koronaviru na nízkonákladové letecké společnosti v Evropě
Valeria Beznosova -
Marketingová strategie a rozvoj nízkonákladové letecké společnosti Ryanair
Marie Soukupová -
Nízkonákladové letecké společnosti na českém trhu
Aneta MUCHOVÁ -
Marketingová strategie nízkonákladové letecké společnosti
Markéta Chaloupková -
Nízkonákladové letecké společnosti a rozvoj letecké dopravy v zemích středovýchodní Evropy: země V4 a případová studie Polska
Tomáš TROJAN -
Analýza nízkonákladových společností v letecké dopravě
Kamila Surová