Spotřební chování na trhu finančního poradenství se zaměřením na společnost OVB Allfinanz, a.s. – Jana Látalová
Jana Látalová
Master's thesis
Spotřební chování na trhu finančního poradenství se zaměřením na společnost OVB Allfinanz, a.s.
Consumer behaviour in the market of financial advisory focused on the company OVB Allfinanz, a.s.
Abstract:
Cílem této diplomové práce je, pomocí marketingového výzkumu v oblasti finančního poradenství, získat poznatky ze tří výzkumných oblastí, ty jsou chování spotřebitelů na finančním trhu, vztah spotřebitelů k finančnímu poradenství a znalost společnosti OVB Allfinanz, a.s. mezi spotřebiteli a zkušenosti s jejich poradci. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část popisuje především obecné …moreAbstract:
The goal of this master's thesis is, through marketing research in the field of financial advisory, to gain knowledge of the three research areas, which are consumer behaviour on the financial market, consumer attitude to financial advisory services and consumer knowledge of the company OVB Allfinanz, a.s. and their experience with company's consultants. The thesis is divided into two main parts. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 11. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/51060
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2016
- Supervisor: Radek Tahal
- Reader: Martin Chalupecký
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LÁTALOVÁ, Jana. \textit{Spotřební chování na trhu finančního poradenství se zaměřením na společnost OVB Allfinanz, a.s.}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2015. Available from: https://theses.cz/id/bieb3b/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/51060
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Finanční poradenství a tvorba finančního plánu
Eduard ŠUSTER -
Marketingová komunikace OVB Allfinanz, a.s. na trhu finančního poradenství
Jiří Hrdlička -
Nezávislé finanční poradenství a psychologické aspekty prodeje a nabídky finančních produktů
Petra Háčková -
Zpracování podnikatelského záměru na založení kanceláře finančního poradenství
Milan Košárek -
Analýza trhu finančního poradenství se zaměřením na společnost Partners Financial Services, a.s.
Soňa Prošvicová -
Příspěvek k návrhu marketingové stategie finančního poradenství
Martin Sedlák -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Karina Zaripova