Developing self-evaluation skills in pupils in ELT classroom – Dana Krejzová
Dana Krejzová
Diplomová práce
Developing self-evaluation skills in pupils in ELT classroom
Abstract:
Changes of the educational system in the Czech Republic have lead not only to changes in the teaching methods but also to changes in evaluation forms. Self-evaluation is the highest but most difficult skill learners should strive to acquire. This thesis consists of two parts. The first part is aimed at providing theoretical basis for the research conducted and described in the second part of the thesis …víceAbstract:
Změny ve vzdělávacím systému české republiky vedou nejen ke změnám učebních metod ale také v hodnocení. Sebehodnocení je nejvyšší ale také nejtěžší dovednost, kterou by žáci měli získat. Tato diplomová práce se skládá ze dvou částí. První část poskytuje teoretický základ pro výzkum, který je popsán v části druhé. Výzkum se zabýval rozvojem sebehodnotících dovedností u žáků mladšího věku při výuce anglického …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2008
- Vedoucí: doc. PhDr. Michaela Píšová, M.A., Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Krejzová, Dana. Developing self-evaluation skills in pupils in ELT classroom. Pardubice, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka
Práce na příbuzné téma
-
Akční výzkum: Výuka anglického jazyka u žáků s dyslexií na základní škole
Lucie Trčková -
Sociologický výzkum jako metoda hodnocení dopadů krátkodobých mezinárodních dobrovolnických projektů (workcampů) na místní komunitu
Kamila Zbuzková -
Výzkum postojů žáků a rodičů souvisejících s realizací alternativní formy hodnocení žáků
Monika Kulasová