Projekt marketingového plánu ZOO a zámek Zlín-Lešná p.o. pro rok 201 – Bc. Filip Bartoš
Bc. Filip Bartoš
Diplomová práce
Projekt marketingového plánu ZOO a zámek Zlín-Lešná p.o. pro rok 201
Project of Marketing Plan for ZOO and Chateau Zlín-Lešná, Semi-Budgetary Organization, for Year 2014
Anotace:
Cílem této práce je vytvoření marketingového plánu zoologické zahrady Zlín-Lešná pro rok 2014. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsány teoretické poznatky z oblasti marketingu cestovního ruchu, marketingového plánování, tvorby marketingového plánu, rolí zoologických zahrad ve společnosti a také analytických metod použitých v práci. Praktická část se zaměřuje …víceAbstract:
The aim of this work is to create a marketing plan of zoo Zlín-Lešná for the year 2014. Thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part describes the theoretical knowledge in the field of tourism marketing, marketing planning, marketing plan, the role of zoos in society and analytical methods used in the work. The practical part focuses on the description and history of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zveřejnit od: 2. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bartoš, Filip. Projekt marketingového plánu ZOO a zámek Zlín-Lešná p.o. pro rok 201. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace zoologických zahrad v ČR
Martin Krásný -
Analýza marketingových aktivit vybrané zoologické zahrady
Karolína DARTOVÁ -
Marketingová studie Zoologické zahrady Brno
Monika Dolanová -
Integrovaná marketingová komunikace zoologických zahrad jako turistických cílů
Klára Baboučková -
Analýza strategických plánů vybraných měst a obcí Ústeckého kraje s důrazem na cestovní ruch
Kamila HRDLIČKOVÁ -
Domácí cestovní ruch starší generace Z ze Zlínského kraje po pandemii covidu-19
Mikuláš BARTOŠÍK -
Hodnocení rozvojových dokumentů města Karlovy Vary se zaměřením na cestovní ruch a lázeňství
Terezie Liprtová -
Business Plan of a New Gastronomic Company
Bettina Asztalos