Bc. Filip Bartoš

Diplomová práce

Projekt marketingového plánu ZOO a zámek Zlín-Lešná p.o. pro rok 201

Project of Marketing Plan for ZOO and Chateau Zlín-Lešná, Semi-Budgetary Organization, for Year 2014
Anotace:
Cílem této práce je vytvoření marketingového plánu zoologické zahrady Zlín-Lešná pro rok 2014. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsány teoretické poznatky z oblasti marketingu cestovního ruchu, marketingového plánování, tvorby marketingového plánu, rolí zoologických zahrad ve společnosti a také analytických metod použitých v práci. Praktická část se zaměřuje …více
Abstract:
The aim of this work is to create a marketing plan of zoo Zlín-Lešná for the year 2014. Thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part describes the theoretical knowledge in the field of tourism marketing, marketing planning, marketing plan, the role of zoos in society and analytical methods used in the work. The practical part focuses on the description and history of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zveřejnit od: 2. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Zuzana Tučková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bartoš, Filip. Projekt marketingového plánu ZOO a zámek Zlín-Lešná p.o. pro rok 201. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu