Evaluation of branding of regional products in Chile with the focus on small wine producers – Bc. Gabriela Dvořáková
Bc. Gabriela Dvořáková
Diplomová práce
Evaluation of branding of regional products in Chile with the focus on small wine producers
Hodnocení brandingu regionálních produktů v Chile se zaměřením na malá vinařství
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjistit, jaké jsou preference zákazníků při nákupu vína v Chile, konkrétně na základě balení a vinařské etikety a zda malí producenti vína potřebují zahrnout branding do marketingové strategie. Regionální produkt začal být za poslední dobu v Chile poptávaným zbožím, proto bylo zkoumáno, zda také regionální produkty mohou být spojeny s brandigem. V diplomové práci byla analyzována …víceAbstract:
Dvořáková, G. Evaluation of branding of regional products in Chile with focus on small wine producers. Diploma thesis. Brno. 2015 The aim of the thesis is to find out what are the customers preferences when they buy a bottle of wine in terms of wine packaging and labels and if there is a need of branding for small wine producers as part of their marketing strategy. The regional products have started …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Nataša Pomazalová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DVOŘÁKOVÁ, Gabriela. \textit{Evaluation of branding of regional products in Chile with the focus on small wine producers}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a~mezinárodních studií. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/bigl1s/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMagisterský studijní program / obor:
Regional Development / Socioeconomic and Environmental Development of Regions
Práce na příbuzné téma
-
CONSTRAINTS OF CHEESE SMALL-SCALE PRODUCERS IN IMERETI REGION OF GEORGIA: MIDDLEMEN THE CAUSE ROOT OR NOT?
Pacifique Ingabire -
The Impact of Microloans on Small-scale Coffee Producers in Veracruz, Mexico
Gabriela Reifová -
Světový trh vína a postavení Chile na tomto trhu se zaměřením na firmu Vina El Aromo
Nikola Bartoňková -
Trh s vínem v České republice a politika vinohradnictví a vinařství
Eliška Vlašicová -
Analýza trhu vína v ČR
Anisa Nagina -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Návrh marketingové komunikace malého vinařství
Alexandra Hatalovská -
Nástroje a význam on-line komunikace pro úspěch MSP
Ondřej Váňa
Název
Vložil
Vloženo
Práva