Jaroslav Košatka

Bachelor's thesis

Koncept marketingové strategie podniku pro zvýšení ekonomických ukazatelů vybrané nábytkářské společnosti

Concept of a company marketing strategy for improvement of economic indicators for a chosen furnishing company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá současným stavem marketingové strategie společnosti IKEA a jeho zlepšení. Na základě analýzy marketingového mixu společnosti IKEA obecně, s důkladným rozborem jedné z jeho složek, konkrétně místa distribuce, bakalářská práce navrhuje zlepšení právě pro tuto složku marketingového mixu. Metodou pro analýzu chování zákazníků na obchodním domě IKEA Brno bylo jejich přímé sledování …more
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the current state of the marketing strategy of the IKEA company and its improvement. Based on the analysis of the marketing mix of IKEA in general, with a thorough analysis of one of its components, namely the placement, this bachelor thesis proposes improvements for this component of the marketing mix. The method for analyzing the behavior of customers at the IKEA …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Jakub Michal

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Lesnická a dřevařská fakulta

Mendel University in Brno

Faculty of Forestry and Wood Technology

Bachelor programme / field / specializace:
Furniture Design and Furniture Technology / Furniture Design and Manufacture / Business