Koncept marketingové strategie podniku pro zvýšení ekonomických ukazatelů vybrané nábytkářské společnosti – Jaroslav Košatka
Jaroslav Košatka
Bachelor's thesis
Koncept marketingové strategie podniku pro zvýšení ekonomických ukazatelů vybrané nábytkářské společnosti
Concept of a company marketing strategy for improvement of economic indicators for a chosen furnishing company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá současným stavem marketingové strategie společnosti IKEA a jeho zlepšení. Na základě analýzy marketingového mixu společnosti IKEA obecně, s důkladným rozborem jedné z jeho složek, konkrétně místa distribuce, bakalářská práce navrhuje zlepšení právě pro tuto složku marketingového mixu. Metodou pro analýzu chování zákazníků na obchodním domě IKEA Brno bylo jejich přímé sledování …moreAbstract:
This bachelor's thesis deals with the current state of the marketing strategy of the IKEA company and its improvement. Based on the analysis of the marketing mix of IKEA in general, with a thorough analysis of one of its components, namely the placement, this bachelor thesis proposes improvements for this component of the marketing mix. The method for analyzing the behavior of customers at the IKEA …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jakub Michal
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOŠATKA, Jaroslav. \textit{Koncept marketingové strategie podniku pro zvýšení ekonomických ukazatelů vybrané nábytkářské společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Forestry and Wood Technology. 2020. Available from: https://theses.cz/id/biiehw/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Lesnická a dřevařská fakultaMendel University in Brno
Faculty of Forestry and Wood TechnologyBachelor programme / field / specializace:
Furniture Design and Furniture Technology / Furniture Design and Manufacture / Business
Theses on a related topic
-
Marketing communication of Gran Hotel Son Net and proposal for improvement
Pavla Nováková -
Financial Strategy: An Assessment and Proposal for DAMAC Properties
Jhanellah Mariz Estillore -
NLP Technologies and AI for business: applications and methods utilized to reduce costs and workflow improvement
Ekaterina Staroverova -
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Customer web behavior analysis using offline transaction data
Lukáš Wojnar -
Vliv vstupních informací na zákazníkem vnímanou hodnotu produktu (Customer perceived value)
Eva Dvořáková -
Customer lifetime value
Jakub Bendula -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg