Koncept marketingové strategie podniku pro zvýšení ekonomických ukazatelů vybrané nábytkářské společnosti – Jaroslav Košatka
Jaroslav Košatka
Bachelor's thesis
Koncept marketingové strategie podniku pro zvýšení ekonomických ukazatelů vybrané nábytkářské společnosti
Concept of a company marketing strategy for improvement of economic indicators for a chosen furnishing company
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá současným stavem marketingové strategie společnosti IKEA a jeho zlepšení. Na základě analýzy marketingového mixu společnosti IKEA obecně, s důkladným rozborem jedné z jeho složek, konkrétně místa distribuce, bakalářská práce navrhuje zlepšení právě pro tuto složku marketingového mixu. Metodou pro analýzu chování zákazníků na obchodním domě IKEA Brno bylo jejich přímé sledování …viacAbstract:
This bachelor's thesis deals with the current state of the marketing strategy of the IKEA company and its improvement. Based on the analysis of the marketing mix of IKEA in general, with a thorough analysis of one of its components, namely the placement, this bachelor thesis proposes improvements for this component of the marketing mix. The method for analyzing the behavior of customers at the IKEA …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jakub Michal
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOŠATKA, Jaroslav. \textit{Koncept marketingové strategie podniku pro zvýšení ekonomických ukazatelů vybrané nábytkářské společnosti}. Online. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Forestry and Wood Technology. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/biiehw/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Lesnická a dřevařská fakultaMendel University in Brno
Faculty of Forestry and Wood TechnologyBachelor programme / odbor / specializace:
Furniture Design and Furniture Technology / Furniture Design and Manufacture / Business
Práce na příbuzné téma
-
Marketing communication of Gran Hotel Son Net and proposal for improvement
Pavla Nováková -
Financial Strategy: An Assessment and Proposal for DAMAC Properties
Jhanellah Mariz Estillore -
NLP Technologies and AI for business: applications and methods utilized to reduce costs and workflow improvement
Ekaterina Staroverova -
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Customer web behavior analysis using offline transaction data
Lukáš Wojnar -
Vliv vstupních informací na zákazníkem vnímanou hodnotu produktu (Customer perceived value)
Eva Dvořáková -
Customer lifetime value
Jakub Bendula -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg