Ing. Martina Palková

Master's thesis

Strategické a detailní plánování reklamní kampaně společnosti Karlštejnsko s.r.o.

Strategic and detailed planning of the Karlštejnsko Ltd. advertising campaign
Abstract:
S reklamou se setkáváme na každém kroku. Ovlivňuje každého z nás. U každého vyvolává vlastní subjektivní pocity. V některých případech na nás působí pozitivně a poskytuje nám potřebné informace. Někdy nás může odpuzovat a obtěžovat. Jelikož je reklama součástí našeho každodenního života, rozhodla jsem se naplánovat reklamní kampaň společnosti Karlštejnsko s. r. o.. V této společnosti již několik let …more
Abstract:
Mit der Werbung treffen wir uns auf Schritt und Tritt. Sie beeinflusst jeden von uns. Von jedem veranlasst sie ein eigenes subjektives Gefühl. In einigen Fällen wirkt sie auf uns positiv und bietet nötige Informationen. Manchmal kann sie uns jedoch abstoßen und belästigen. Weil die Werbung aber der Teil des prosaischen Lebens ist, habe ich mich entscheiden eine Werbkampagne für die Gesellschaft Karlštejnsko …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2008
  • Supervisor: JUDr. Petr Majerik
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance