Faktory ovlivňující nákupní chování s důrazem na nákup oblečení – Viktorie Soukupová
Viktorie Soukupová
Bachelor's thesis
Faktory ovlivňující nákupní chování s důrazem na nákup oblečení
Factors influencing shopping behavior with an emphasis on buying clothes
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je posoudit, jak různé faktory ovlivňují nákupní chování, které faktory to jsou, a v jaké míře zákazníka ovlivňují. Bakalářská práce se soustředí především na faktory ovlivňující nákupní chování v oblasti nákupu oblečení v kamenných prodejnách. Teoretická část je soustředěna na nákupní chování obecně. Je v ní nastíněn marketing, jak se chovají zákazníci, dále je zde popsáno nákupní …viacAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to assess how various factors affect shopping behavior, what factors they are, and how much they affect the customer. The thesis deals mainly with factors influencing shopping behavior focusing on buying clothes in brick-and-mortar stores. The theoretical part provides an insight into shopping behavior in general. It outlines marketing, the way customers behave, and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Vedúci: Ing. Petra Průšová
- Oponent: Vladimíra Khelerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SOUKUPOVÁ, Viktorie. \textit{Faktory ovlivňující nákupní chování s~důrazem na nákup oblečení}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/birdnj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Creative Marketing and Communication
Práce na příbuzné téma
-
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger -
Role of social media in customers decision-making process
Daria Golovko -
Role of Financial Analysis in the Corporate Decision Making Process
Madina Nurlybekova -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
Decision-making process on the implementation of data analytics solutions in the small and medium-sized business
Volha Bahlai -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
Citizens diplomacy, non-state actors and its influence in decision-making process in the framework of the EU
Ilim Abai uulu -
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
Iana Nabokikh
Názov
Vložil
Vložené
Práva