Vliv jednotlivých forem PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy – Bc. Nikola Langpaulová
Bc. Nikola Langpaulová
Master's thesis
Vliv jednotlivých forem PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy
The Influence of Individual Forms of PR on Corporate Culture, Attitudes and Values of Company Employees
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na interní PR s vlivem na firemní kulturu, hodnoty a postoje zaměstnanců americké franšízové společnosti. Zaměřuje se na teoretický význam PR, firemní kultury, interní komunikace, motivace zaměstnanců, získání zpětné vazby. Praktická část popisuje vybranou americkou franšízovou společnost se zaměřením na vliv PR, vnímání firemní kultury zaměstnanci, zaměření na hodnoty a …moreAbstract:
My Theses has its orientation on internal Public Relation with the impal of corporate company culture, values and attitudes of emploeyees in these resort and country culture, internal communications, emploeyee motivation and feedback from them. The practical part then describes franchise company perception of staff, vocuses on values and behaviour of empleyees, obtaining feedback from different aspects …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LANGPAULOVÁ, Nikola. \textit{Vliv jednotlivých forem PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2019. Available from: https://theses.cz/id/bitx51/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Langpaulová, Nikola. Vliv jednotlivých forem PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy . Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum včetně projektové studie
Ekaterina Terekhova -
Marketingový výzkum zaměřený na maloobchodní značku
Petr Stránský -
Efektivita nástrojů interní komunikace
Tereza Valvodová -
Interní komunikace firmy MOL Česká republika s.r.o.
David Novák -
Interní marketing vybrané firmy zaměřený na pracovní motivaci zaměstnanců
Lenka Morawiecová -
Interní komunikace ve firmě
Lukáš Faksa -
Firemní kultura a interní komunikace
Barbora Míšková -
Firemní kultura a interní komunikace
Martina Pucholtová