Vliv jednotlivých forem PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy – Bc. Nikola Langpaulová
Bc. Nikola Langpaulová
Diplomová práce
Vliv jednotlivých forem PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy
The Influence of Individual Forms of PR on Corporate Culture, Attitudes and Values of Company Employees
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na interní PR s vlivem na firemní kulturu, hodnoty a postoje zaměstnanců americké franšízové společnosti. Zaměřuje se na teoretický význam PR, firemní kultury, interní komunikace, motivace zaměstnanců, získání zpětné vazby. Praktická část popisuje vybranou americkou franšízovou společnost se zaměřením na vliv PR, vnímání firemní kultury zaměstnanci, zaměření na hodnoty a …víceAbstract:
My Theses has its orientation on internal Public Relation with the impal of corporate company culture, values and attitudes of emploeyees in these resort and country culture, internal communications, emploeyee motivation and feedback from them. The practical part then describes franchise company perception of staff, vocuses on values and behaviour of empleyees, obtaining feedback from different aspects …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LANGPAULOVÁ, Nikola. \textit{Vliv jednotlivých forem PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/bitx51/.
Jak správně citovat práci
Langpaulová, Nikola. Vliv jednotlivých forem PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy . Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum včetně projektové studie
Ekaterina Terekhova -
Marketingový výzkum zaměřený na maloobchodní značku
Petr Stránský -
Efektivita nástrojů interní komunikace
Tereza Valvodová -
Interní komunikace firmy MOL Česká republika s.r.o.
David Novák -
Interní marketing vybrané firmy zaměřený na pracovní motivaci zaměstnanců
Lenka Morawiecová -
Interní komunikace ve firmě
Lukáš Faksa -
Firemní kultura a interní komunikace
Barbora Míšková -
Firemní kultura a interní komunikace
Martina Pucholtová