Soutěž a zážitek v podpoře prodeje - sportovní marketing – Ing. Petra Fejfarová
Ing. Petra Fejfarová
Master's thesis
Soutěž a zážitek v podpoře prodeje - sportovní marketing
Competition and experience in sales promotion - sports marketing
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje jedné z možných marketingových podpor prodeje, a to soutěží. První část práce tvoří teoretický základ, kde jsou zpracovány poznatky z odborné literatury. Jsou zde uvedeny definice základních pojmů marketingové komunikace, podpory prodeje a soutěže. V úvodu druhé, praktické, části je představen fotbalový klub SK Slavia Praha. Věnuje se jeho historii, současnosti a komunikaci …moreAbstract:
This dissertation elaborates „competition“ as a possible from of marketing sale support. First part consists of theoretical base and facts extracted from expert sources, definitions and marketing communication terminology, such as sale support and competition. The second, practical section deals with histor, present days and communication with fans. The purpose of this work is to present a competition …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/n3lfu/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2017
- Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Efektivita nástrojů podpory prodeje ve vybraném maloobchodě
Pavlína Štiaková -
Psychologické aspekty nástrojů podpory prodeje na děti
Aneta Jiránková -
Analýza efektivity nástrojů podpory prodeje v místě prodeje u firmy Hypermarket a.s.
Robert Imling -
Inovace nástrojů podpory prodeje v marketingové komunikaci
Tereza Kučerová -
Využití prostředků podpory prodeje v organizaci
Stanislav Zámečník -
Úloha a význam podpory prodeje v gastronomii
Jan Tomáš Zahálka -
Etika využití záruky na produkt jako prostředku podpory prodeje. Reklama v automobilovém průmyslu.
Adam Trůbl -
Využití prostředků podpory prodeje v organizaci
Šárka Bártlová