Ing. Petra Fejfarová

Master's thesis

Soutěž a zážitek v podpoře prodeje - sportovní marketing

Competition and experience in sales promotion - sports marketing
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje jedné z možných marketingových podpor prodeje, a to soutěží. První část práce tvoří teoretický základ, kde jsou zpracovány poznatky z odborné literatury. Jsou zde uvedeny definice základních pojmů marketingové komunikace, podpory prodeje a soutěže. V úvodu druhé, praktické, části je představen fotbalový klub SK Slavia Praha. Věnuje se jeho historii, současnosti a komunikaci …more
Abstract:
This dissertation elaborates „competition“ as a possible from of marketing sale support. First part consists of theoretical base and facts extracted from expert sources, definitions and marketing communication terminology, such as sale support and competition. The second, practical section deals with histor, present days and communication with fans. The purpose of this work is to present a competition …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2017
  • Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní