Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků pojišťovny Kooperativa - pobočka Rychnov nad Kněžnou – Bc. Pavla Stachová
Bc. Pavla Stachová
Master's thesis
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků pojišťovny Kooperativa - pobočka Rychnov nad Kněžnou
Marketing Research of Customer Satisfaction Kooperativa - a branch of Rychnov Knežnou
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků pojišťovny Kooperativa . pobočka Rychnov nad Kněžnou. Cílem práce je analyzovat spokojenost zákazníků této pobočky a navrhnout případné změny a opatření. V diplomové práci byla použita metoda osobního dotazování.Abstract:
This thesis is concerned with customer satisfaction marketing research Kooperativa - branch descending order. The aim is to analyze the customer satisfaction of this branch and propose such amendments and measures. In this thesis method was used personal interviews.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2012
- Supervisor: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STACHOVÁ, Pavla. \textit{Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků pojišťovny Kooperativa - pobočka Rychnov nad Kněžnou}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/bj9h3k/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Stachová, Pavla. Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků pojišťovny Kooperativa - pobočka Rychnov nad Kněžnou. Pardubice, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Měření spokojenosti zákazníků s cukrářskými výrobky na tuzemském trhu
Alžběta Chocholová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu podniku
Šimon Široký -
Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků
Kateřina Caklová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v bankovnictví
Vladimíra Vaculíková -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku Bageterie Boulevard
Alexandra Ambrozová -
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami - praxe úřadů veřejné správy ve Francii
Lenka Titěrová