Tereza ŠULANOVÁ

Diplomová práce

Inovace zákaznického prožitku ve společnosti Tesco Stores ČR a.s.

Innovation of customer experience in the company Tesco Stores ČR a.s.
Anotace:
Práce se zabývá zákaznickým prožitkem ve společnosti Tesco Stores ČR a.s. Cílem práce bylo vyhodnotit, jakým způsobem lze tento zákaznický prožitek inovovat. Aby došlo ke zdokonalení prožitku a k pozvednutí spokojenosti, bylo potřeba určit faktory, které mají vliv na zákaznický prožitek, a detekovat, s jakými nedostatky se během nakupování zákazníci setkávají a jaké jsou jejich neuspokojené potřeby …více
Abstract:
This thesis deals with customer experience in Tesco Stores ČR a.s. The aim of the thesis was to evaluate how the customer experience can be innovated. In order to improve the experience and to raise satisfaction, it was necessary to identify the factors that influence the customer experience and to detect what problems customers encounter during shopping and what are their unmet needs and wants. Design …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. RNDr. Marta Žambochová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠULANOVÁ, Tereza. Inovace zákaznického prožitku ve společnosti Tesco Stores ČR a.s.. Ústí nad Labem, 2022. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická