Bc. Jiří Macura

Bachelor's thesis

Marketing v neziskovém sektoru

Marketing of nonprofit sector
Anotácia:
Záměrem bakalářské práce Marketing v neziskovém sektoru je uvést stávající definice neziskového sektoru, nastínit jeho historii a vývoj a rozčlenit typy neziskových organizací dle různých hledisek. Práce nabízí čtenáři některé teorie vzniku neziskových organizací a to z hlediska ekonomického i sociálního. Na základě studia domácí a zahraniční literatury práce definuje také pojmy marketing a marketingový …viac
Abstract:
The intention of the thesis Marketing in the nonprofit sector is to bring the existing definition of the development, and to break down the types of nonprofit organizations according to various criteria. The work offers readers some theories of nonprofit organizations in terms of both economic and social. Based on the study of domestic and foreign literature works also defines the concepts of marketing …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2016
  • Vedúci: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní