Developing Reading and Writing Skills Online – Mgr. Kateřina Černá
Mgr. Kateřina Černá
Bachelor's thesis
Developing Reading and Writing Skills Online
Developing Reading and Writing Skills Online
Abstract:
Následující práce se představuje vyvíjení online kurzu zaměřeného na psaní a čtení. Text je napsán jako instructional design a pokouší se poskytnout podrobné instrukce v podobě návodu a podpory při vyvíjení online kurzů. Práce vychází ze socio-kulturní teorie a představuje online kurz jako vhodný nástroj ke zlepšení čtení a psaní. Kurz je navržen pro studenty v posledních letech gymnázia a pokrývá …moreAbstract:
Following thesis presents an online course development focused on writing and reading skills. Written as an instructional design, it should provide other teachers with detailed instructions in a form of guidelines and support when creating online courses. Coming from the sociocultural theory the thesis presents an online course as a suitable tool for improvement of reading and writing skills. The course …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/bu0d0/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2014
- Supervisor: B.A. Aaron Marc Collier
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Teacher Training in Foreign Languages - English Language
Theses on a related topic
-
COVID-19 as an existential and educational crisis: A mixed methods study on online learning experiences of foreign students in Brno
Sithabiso Moyo -
Teaching English in the Online Environment to Students with Dyslexia
Jozef Andraš -
Teorie pracovní motivace očima generace Z: Vztah mezi osobnostními konstrukty a faktory vybraných motivačních teorií.
Tomáš Dania -
Didaktické hry ve výuce elementárního čtení a psaní
Eva Procházková -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Úspěšnost žáků s odkladem povinné školní docházky v oblasti rozvoje počátečního čtení a psaní
Kateřina Dolejšová -
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Eva Straková -
Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Hana Hadrabová