BcA. Viktorie Rygarová
Diplomová práce
Produkt a P. O. P.
-
Product and P. O. P.
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje návrhu a výrobě inovativních brýlí pod značkou V.R. Eyewear, které jsou unikátní svým využitím recyklované kůže z oděvního průmyslu. Od počáteční koncepce až po finální produkt, práce zkoumá celý proces tvorby. Výsledkem jsou stylové brýle s možností zasazení slunečních a dioptrických skel, elegantní lupy na krku, originální obaly a vizuální identita značky.Abstract:
This thesis is devoted to the design and production of innovative glasses under the V.R. brand. eyewear, which are unique in their use of recycled leather from the clothing industry. From the initial concept to the final product, the work explores the entire process of creation. The result is stylish glasses with the option of fitting sun and prescription lenses, elegant neck magnifiers, original packaging …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Rygarová, Viktorie. Produkt a P. O. P.. Zlín, 2024. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Multimédia a design / Produktový design
Práce na příbuzné téma
-
Obal jako manipulátor spotřebitele pro nákup zboží
Nikita Novitskiy -
NÁVRH A GRAFICKÉ ŘEŠENÍ OBALU, PROPAGAČNÍCH TISKOVIN A UŽIVATELSKÉ PŘÍRUČKY PRODUKTU NA ZÁKLADĚ VLASTNÍHO VÝBĚRU ekologický obal
Anna DANIŠOVÁ -
Obal a etiketa produktu z pohledu neuromarketingu
Daniela Hrdličková -
Obal a etiketa produktu z pohledu neuromarketingu
Ester Jagobová -
Algoritmus pro konvexní obal v dimenzi 3
Lívia Moncoľová -
Obal ako súčasť corporate identity a jeho analýza u produktu Horalky značky Sedita
Michaela Bernátová -
Plastový obal jako součást osobního prostoru
Aneta OLŠAROVÁ -
Obal jako součást environmentálně orientované nabídky - jeho důležitost z pohledu spotřebitelů
Veronika Loudová