BcA. Viktorie Rygarová
Master's thesis
Produkt a P. O. P.
-
Product and P. O. P.
Anotácia:
Tato diplomová práce se věnuje návrhu a výrobě inovativních brýlí pod značkou V.R. Eyewear, které jsou unikátní svým využitím recyklované kůže z oděvního průmyslu. Od počáteční koncepce až po finální produkt, práce zkoumá celý proces tvorby. Výsledkem jsou stylové brýle s možností zasazení slunečních a dioptrických skel, elegantní lupy na krku, originální obaly a vizuální identita značky.Abstract:
This thesis is devoted to the design and production of innovative glasses under the V.R. brand. eyewear, which are unique in their use of recycled leather from the clothing industry. From the initial concept to the final product, the work explores the entire process of creation. The result is stylish glasses with the option of fitting sun and prescription lenses, elegant neck magnifiers, original packaging …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. M.A. Vladimír Kovařík
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Rygarová, Viktorie. Produkt a P. O. P.. Zlín, 2024. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Multimédia a design / Product design
Práce na příbuzné téma
-
Obal jako manipulátor spotřebitele pro nákup zboží
Nikita Novitskiy -
Obal a etiketa produktu z pohledu neuromarketingu
Daniela Hrdličková -
Obal a etiketa produktu z pohledu neuromarketingu
Ester Jagobová -
Algoritmus pro konvexní obal v dimenzi 3
Lívia Moncoľová -
NÁVRH A GRAFICKÉ ŘEŠENÍ OBALU, PROPAGAČNÍCH TISKOVIN A UŽIVATELSKÉ PŘÍRUČKY PRODUKTU NA ZÁKLADĚ VLASTNÍHO VÝBĚRU ekologický obal
Anna DANIŠOVÁ -
Postavenie CHF a JPY v súčasnom medzinárodnom menovom systéme
Adrián Obal -
Obal ako súčasť corporate identity a jeho analýza u produktu Horalky značky Sedita
Michaela Bernátová -
Finanční analýza FOL-Obal, s. r. o.
Jan Doubrava