Občanské sdružení z hlediska marketingové komunikace – Ing. Lucie Radvanovská
Ing. Lucie Radvanovská
Bakalářská práce
Občanské sdružení z hlediska marketingové komunikace
Civic Association in Terms of Marketing Communication
Anotace:
Bakalářská práce se skládá z několika částí. První část je zaměřena na teorii. Zde uvádím, proč jsem si toto téma vybrala, co mě k tomu vedlo a co vše je s tím spojené. Dále rozvádím pojmy, které jsou obsaženy v názvu, jako je marketing, marketingová komunikace, občanské sdružení, sport jako takový, ale i tenis, který je vodítkem k aplikační části. V této části se zaobírám konkrétním sdružením. Hlavní …víceAbstract:
The bachelor thesis consists of several parts. The first part focuses on the theory. Here's why I have chosen it, what led me to do it and what is connected with it. Furthermore, I enlarge the concepts contained in the title, such as marketing, marketing communications, civic associations, such as sports, but also tennis, which is a guide to the application part. This part focuses on a particular association …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/t4o17/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Martina Sedláková
- Oponent: Ing. Alena Kvapilová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Podpora prodeje v rámci ON Trade marketingu
Karolína Kostková -
Soutěž a zážitek v podpoře prodeje - sportovní marketing
Petra Fejfarová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
Pavlína Petrová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Přímý marketing, podpora prodeje
Pavel Zteiskar -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Monika Kopečná