Ing. Lucie Radvanovská

Bakalářská práce

Občanské sdružení z hlediska marketingové komunikace

Civic Association in Terms of Marketing Communication
Anotace:
Bakalářská práce se skládá z několika částí. První část je zaměřena na teorii. Zde uvádím, proč jsem si toto téma vybrala, co mě k tomu vedlo a co vše je s tím spojené. Dále rozvádím pojmy, které jsou obsaženy v názvu, jako je marketing, marketingová komunikace, občanské sdružení, sport jako takový, ale i tenis, který je vodítkem k aplikační části. V této části se zaobírám konkrétním sdružením. Hlavní …více
Abstract:
The bachelor thesis consists of several parts. The first part focuses on the theory. Here's why I have chosen it, what led me to do it and what is connected with it. Furthermore, I enlarge the concepts contained in the title, such as marketing, marketing communications, civic associations, such as sports, but also tennis, which is a guide to the application part. This part focuses on a particular association …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Martina Sedláková
  • Oponent: Ing. Alena Kvapilová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní