Styly učení a školní úspěšnost žáků v hodinách anglického a ruského jazyka – Bc. Kristýna Mašková
Bc. Kristýna Mašková
Diplomová práce
Styly učení a školní úspěšnost žáků v hodinách anglického a ruského jazyka
Learning styles and pupils achievement in the english and russian language classes
Anotace:
Diplomová práce “Styly učení a školní úspěšnost žáků v hodinách anglického a ruského jazyka” se zabývá problematikou učebních stylů žáka a jeho školní úspěšnosti v rámci výuky cizího jazyka, konkrétně anglického a ruského. Předmětem šetření jsou především žáci druhého stupně šestých, sedmých, osmých a devátých ročníků ZŠ Dolní Loučky, ZŠ 28. Října a ZŠ Horácké náměstí. Cílem této diplomové práce je …víceAbstract:
The diploma thesis „Learning styles and school success of pupils in English and Russian lessons” deals with learning styles of students and their school success within English and Russian lessons. The main subjects of the research are students of upper primary school Dolní Loučky, primary school 28. října and primary school Brno, Horácké náměstí 13. The main goal of this study thesis is to describe …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lmc3z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2015
- Vedoucí: PaedDr. Milan Kubiatko, PhD.
- Oponent: prof. PhDr. Rudolf Kohoutek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství ruského jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Effective Strategies for Integrating Media Literacy Education into English Language Teaching
Markéta Šebestová -
English Language Teaching Strategies in Heterogeneous Classes
Tereza KRSKOVÁ -
STRATEGIE UČENÍ NA 1. STUPNI ZŠ
Barbora JANEČKOVÁ -
Motivační strategie žáků středních škol k učení
Markéta BOČKOVÁ -
Preference učebních stylů založených na smyslových preferencích u středoškolských studentů a jejich školní úspěšnost
Veronika Kubíčková -
Learning Styles in the Process of Vocabulary Learning in EFL
Anna Lášek -
Learning Styles and Learning Strategies of Gifted Students in English Lessons
Hana Chlubná -
A Comparative Study of High School Students' Learning Styles in the Czech Republic and China
Meichen Zhang