Nikol Moravcová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie spol. Česká spořitelna

Marketing strategy of Česká spořitelna, a.s.
Anotácia:
Cílem této práce je popsat a kriticky zhodotit marketingovou strategii společnosti Česká spořitelna, a.s. První část práce je věnována vysvětlení základních pojmů v oblasti marketingu a marketingové a komunikační strategie. Praktická část se zabývá současnou situací na bankovním trhu se zaměřením na Českou spořitelnu, a.s., která je zde zárověň porována s jejími hlavními konkurenty. Na základě provedení …viac
Abstract:
The objective of this thesis is to describe and critically evaluate marketing strategy of Česká spořitelna, a.s. In the first part, there are explained key words of marketing, marketing and communication strategy. The practical part is focused on the current situation in the banking market in the Czech Republic, especially on Česká spořitelna, a.s. This bank is also compared with its main competitors …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
  • Vedúci: Přemysl Průša
  • Oponent: Tomáš Komínek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72773