Marketingová strategie spol. Česká spořitelna – Nikol Moravcová
Nikol Moravcová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie spol. Česká spořitelna
Marketing strategy of Česká spořitelna, a.s.
Anotácia:
Cílem této práce je popsat a kriticky zhodotit marketingovou strategii společnosti Česká spořitelna, a.s. První část práce je věnována vysvětlení základních pojmů v oblasti marketingu a marketingové a komunikační strategie. Praktická část se zabývá současnou situací na bankovním trhu se zaměřením na Českou spořitelnu, a.s., která je zde zárověň porována s jejími hlavními konkurenty. Na základě provedení …viacAbstract:
The objective of this thesis is to describe and critically evaluate marketing strategy of Česká spořitelna, a.s. In the first part, there are explained key words of marketing, marketing and communication strategy. The practical part is focused on the current situation in the banking market in the Czech Republic, especially on Česká spořitelna, a.s. This bank is also compared with its main competitors …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 3. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72773
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedúci: Přemysl Průša
- Oponent: Tomáš Komínek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72773
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketing Mix of the Hotel "U Lišky"
Anastassiya Issakova -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
An Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of Sadlon Technologies s.r.o.
Monika Klasovitá -
The Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of POLÁK WINERY, s.r.o.
Mário Polák -
An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company Elektro Euro Plus in order to Increase Competitiveness
Radim Janyš