Úroveň kaváren ve vybraných městech Ústeckého kraje – Miroslav Komárek
Miroslav Komárek
Bakalářská práce
Úroveň kaváren ve vybraných městech Ústeckého kraje
Quality level of cafes in the chosen towns of Ústí region
Anotace:
Hlavním cílem naší bakalářské práce je mapování poskytovaných gastronomických služeb v oblasti vybraných měst a kaváren Ústeckého kraje. Zkoumání nabídky, kvalitu espressa a baristů, jako obsluhujícího personálu kaváren. A návrh, jak zlepšit nabídku kávy a přípravu espressa. V teoretické části jsme použili důvěryhodnou tuzemskou i zahraniční literaturu, včetně internetových zdrojů, jako zdrojů pro …víceAbstract:
The main aim of this thesis is the mapping of offered food and beverage services in the area of selected towns and coffee houses in the Usti region. Further on a detailed analysis of the quality of offered coffee espresso and devoted bartenders as these coffee houses operations and waiting staff. We used trustful local and international sources in the theoretical part, including internet sources as …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11956/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2014
- Vedoucí: Ing. Pavla Burešová
- Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOMÁREK, Miroslav. \textit{Úroveň kaváren ve vybraných městech Ústeckého kraje}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/bkkkzb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace LOVE FOOD cafe
Nela Trebatická -
Marketingová komunikace společnosti Hard Rock Cafe Praha
Ivana Lorencová -
Marketingový plán pro Cafe 2
Marie Zbořilová -
„Start-up cafe“-new ideas for automotive business in Northern Bohemia
Denys Levchenko -
Marketingová strategie kavárny EBE Cafe
Natálie Ševčíková -
Analýza zákaznické spokojenosti ve společnosti Cafe Hrnek
Lukáš Pastier -
Multifunctional Cafe in Ostrava
Mehmet Burak Bozgac