Komunikační chyby řídicích pracovníků ve vybraném podniku – Bc. Adam Hofman
Bc. Adam Hofman
Bachelor's thesis
Komunikační chyby řídicích pracovníků ve vybraném podniku
Communication mistakes of management of a selected factory
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou komunikačních chyb manažerů, které mají přímý nebo nepřímý vliv na výkony podřízených pracovníků a tím pádem i vliv na celkový růst firmy. Práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a aplikační část. V teoretické části je na začátku vymezen pojem komunikace v obecné rovině. Zabývá se tedy funkcí, druhy, formami a modely komunikace, dále je teoretická část …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the issues of managers´ communication mistakes which can directly and indirectly influence the subordinate workers´ performance and thus also the impact on the overall growth of the company. The thesis is divided into two parts – a theoretical and an application part. In the theoretical part the term communication is defined in general at the beginning. It deals with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2018
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/x49a0/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Iveta Kmecová, PhD.
- Reader: Ing. Lucia Krištofiaková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOFMAN, Adam. \textit{Komunikační chyby řídicích pracovníků ve vybraném podniku}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2018. Available from: https://theses.cz/id/bkuk9u/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
Eli Goldmann -
Making internal communication in a software company more efficient
Martin Bryndza -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Sabine Koch -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Yuliya Laas -
Marketing Communication in the Company Providing Gastronomic Services
Henry Zavaleta Moya -
Manažerská komunikace
Adéla Fatrdlová