Slevové portály jako nástroj marketingové strategie firmy a jejich vliv na chování zákazníka – Bc. Lucie Pelcnerová
Bc. Lucie Pelcnerová
Diplomová práce
Slevové portály jako nástroj marketingové strategie firmy a jejich vliv na chování zákazníka
Discount Portals as an Instrument of the Company’s Marketing Strategy and their Effect on Customer Behavior
Anotace:
V současné době je internet významným prostředkem a zdrojem informací. Prostředí internetu dává prostor ke vzniku nejrůznějším projektům a v oblasti marketingu obzvlášť. V nedávné době jsme mohli na internetu zaznamenat obrovský boom slevových serverů. V současnosti jejich počty klesají, ale i v budoucnu budou představovat významný segment trhu. Slevové portály jsou hojně využívány koncovými zákazníky …víceAbstract:
The Internet has become an important element and source of information. It has created an environment favourable to an array of new projects, largely to marketing type ones. In the not so recent history we witnessed a gigantic boom of discount online services. Their numbers are currently decreasing, but they will remain a relevant market segment. These services are visited by end users but also companies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/r35ba/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: Ing. Tereza Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Eliminace rizik nákupu na slevových serverech
Eliška Bouchalová -
Analýza slevových portálů z pohledu firem a zákazníků
Nikola Ječmínková -
Slevové servery jako nový nástroj marketingové komunikace
Martina CHAROUZKOVÁ -
Vliv marketingové strategie na úspěšnost slevového portálu a na zákazníka
Patricie Vindušková -
Marketingová komunikace včetně projektové studie
Tereza Maršálková -
Analýza internetové marketingové komunikace slevových portálů
Eliška Žebráková -
Online marketingová komunikace restaurace
Derlichová Derlichová -
Online marketingová komunikace restaurace
Matýsková Matýsková