Bc. Lucie Pelcnerová

Master's thesis

Slevové portály jako nástroj marketingové strategie firmy a jejich vliv na chování zákazníka

Discount Portals as an Instrument of the Company’s Marketing Strategy and their Effect on Customer Behavior
Abstract:
V současné době je internet významným prostředkem a zdrojem informací. Prostředí internetu dává prostor ke vzniku nejrůznějším projektům a v oblasti marketingu obzvlášť. V nedávné době jsme mohli na internetu zaznamenat obrovský boom slevových serverů. V současnosti jejich počty klesají, ale i v budoucnu budou představovat významný segment trhu. Slevové portály jsou hojně využívány koncovými zákazníky …more
Abstract:
The Internet has become an important element and source of information. It has created an environment favourable to an array of new projects, largely to marketing type ones. In the not so recent history we witnessed a gigantic boom of discount online services. Their numbers are currently decreasing, but they will remain a relevant market segment. These services are visited by end users but also companies …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2013
  • Supervisor: PhDr. Iva Petrová
  • Reader: Ing. Tereza Dvořáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication