Bc. Irena Kořínková
Diplomová práce
Výukové metody u žáků s ADHD
Teaching Methods for Pupils with ADHD
Anotace:
ANOTACE Diplomová práce se zaměřuje na problematiku výuky žáků s ADHD a možnosti využití aplikovaných výukových metod na vybraných typech středních odborných škol. Klade si za cíl zjistit současný stav informovanosti a vzdělání učitelů v oblasti výukových aspektů spojených s ADHD. Teoretická část se zabývá výukovými metodami a praktickými přístupy z hlediska specifických vzdělávacích potřeb žáků s …víceAbstract:
ANOTATION The diploma thesis focuses on the issues of teaching pupils with ADHD and the possibilities of using applied teaching methods at selected types of vocational schools. It is aimed at determining the current state of awareness and education of teachers in teaching aspects related to ADHD. Teaching methods and practical approaches due to special educational needs of pupils with ADHD are discussed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v62b5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2020
- Vedoucí: JUDr. Mgr. Ing. Kateřina Šmejkalová
- Oponent: Mgr. Irena Plucková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Žák se selektivním mutismem na základní škole pro žáky se specifickými poruchami učení - případová studie
Veronika HOLUBOVÁ -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení v prostředí SŠ
Jana Zoubková -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Postoje učitelů ZŠ a MŠ Kladno k žákům se specifickými poruchami učení a chování, zejména se zřetelem k ADHD
Hana Dlouhá -
Utváření klimatu školní třídy se žákem se specifickou poruchou chování
Marie NAJMONOVÁ -
Informovanost pedagogů na 2. stupni ZŠ o specifikách práce se žáky se SPU
Aneta MAKOVCOVÁ