Strana zelených ve stranickém systému České republiky v letech 2006-2017 – Andrea ZAŤKOVÁ
Andrea ZAŤKOVÁ
Bakalářská práce
Strana zelených ve stranickém systému České republiky v letech 2006-2017
The Green party in the Czech party system in 2006-2017
Anotace:
Bakalářská práce vychází z teorií politického marketingu. Jedná se o případovou studii, ve které se věnuji analýze Strany zelených ve stranickém systému České republiky v letech 2006-2017. Práce je členěna do dvou částí. První část se zabývá zasazením politickým kampaní Strany zelených ve volbách 2006, 2010, 2013 a 2017 do teoretického rámce prodejně orientované strany, který navrhla Jennifer Lees …víceAbstract:
This bachelor thesis is based on the theory of political marketing. This is a case study in which I analyze the Green Party in the Czech party systém in 2006-2017. This thesis is divided into two parts. The first part deals with the political campaign of the Green Party in the 2006, 2010, 2013 and 2017 elections in the theoretical framework of the sales-oriented party designed by Jennifer Lees-Marshment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Lebedová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZAŤKOVÁ, Andrea. Strana zelených ve stranickém systému České republiky v letech 2006-2017. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie a evropská studia
Práce na příbuzné téma
-
Uprchlíci a migrace v komunikaci parlamentních stran PSP ČR
Hana Pospíšilová -
Politický marketing ČSSD ve volbách do Poslanecké sněmovny v letech 2013 a 2017
Adam PAVLÍK -
Politický marketing a volebná kampaň v Českej republike v roku 2006
Monika Dudášová -
Analýza komunikace hnutí "ANO 2011" na základě teorií politického marketingu a populismu
Martin URBANÍK -
Politický marketing na Slovensku: volebná kampaň 1998
Adela Zábražná -
Nízkorozpočtová volební kampaň – případová studie předvolební kampaně Strany zelených pro krajské volby 2012 v Jihomoravském kraji
Tereza Hašková -
Permanentní kampaň a její vymezení vzhledem k volební kampani
Pavla Janulíková -
Analýza volební kampaně strany zelených v krajských volbách 2008 - Jihomoravský kraj
Alice Pilatíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva