Bc. Ilia Skirdov

Bachelor's thesis

Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky

Communication as a key activity and tool for the development of customer relationships
Abstract:
Tato Bakalařská práce se zabývá problematikou komunikace a řízení vztahů se zákazníky. V první časti bakalařské práce probrany základní pojmy, které jsou spojené s problematikou této práce. Ve druhé části znázorněn význam komunikace se zákazníky na příkladu firmy «AlfaStrakhovanie» (Ruská pojišťovna) a nabídnuty způsoby pro zlepšení komunikace se zákazníky v ramci této organizace.
Abstract:
The first part of the bachelor thesis deals with the basic concepts that are related to the problems of this work. The second part shows the importance of communication with customers on the example of "AlfaStrakhovanie" (Russian Insurance Company) and offers ways to improve communication with customers within the organization
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2018
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: Ing. Pavel Klička

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní