Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky – Bc. Ilia Skirdov
Bc. Ilia Skirdov
Bachelor's thesis
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Communication as a key activity and tool for the development of customer relationships
Abstract:
Tato Bakalařská práce se zabývá problematikou komunikace a řízení vztahů se zákazníky. V první časti bakalařské práce probrany základní pojmy, které jsou spojené s problematikou této práce. Ve druhé části znázorněn význam komunikace se zákazníky na příkladu firmy «AlfaStrakhovanie» (Ruská pojišťovna) a nabídnuty způsoby pro zlepšení komunikace se zákazníky v ramci této organizace.Abstract:
The first part of the bachelor thesis deals with the basic concepts that are related to the problems of this work. The second part shows the importance of communication with customers on the example of "AlfaStrakhovanie" (Russian Insurance Company) and offers ways to improve communication with customers within the organization
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/wrunk/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: Ing. Pavel Klička
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace ve skupině JURIS REAL spol. s.r.o.
Martina Zaplatílková -
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink