Ing. Simona Vitézová
Master's thesis
Management kvality a výkonnost podniku
Quality Management and company performance
Abstract:
Předmětem diplomové práce je management kvality a výkonnost podniku. Úvodní část práce je shrnutím historie managementu kvality s definováním nejznámějších přístupů managementu kvality ve srovnání s evropskou normou ISO 9000. Další část práce je zaměřena na pojem výkonnost podniku. Definování finančních a nefinančních ukazatelů měření výkonnosti podniku, některé moderní ukazatele a komplexní metody …moreAbstract:
The subject of thesis is the management of quality and business performance. The introductory part of this work is a summary of the history of quality management to define the best-known approaches of quality management in comparison with the European standard ISO 9000. Another part of the work is focused on the concept of performance. The definition of financial and non-financial indicators measuring …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/lb0wt/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2009
- Supervisor: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Reader: Ing. Eva Štěpánková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Měření spokojenosti zákazníků s cukrářskými výrobky na tuzemském trhu
Alžběta Chocholová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu podniku
Šimon Široký -
Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků
Kateřina Caklová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v bankovnictví
Vladimíra Vaculíková -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku Bageterie Boulevard
Alexandra Ambrozová -
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami - praxe úřadů veřejné správy ve Francii
Lenka Titěrová